ایستگاه رفته

گاهی تند٬ گاهی آهسته٬ هرگز نباید ایستاد

ایستگاه رفته

گاهی تند٬ گاهی آهسته٬ هرگز نباید ایستاد

از این تصمیم بیهوده

من از این عادت‌ها نداشتم اما چند روزیه مدام توی دلم ترانه می‌خونم. شاید این راه جدیدی باشه برای خوابوندن استرس‌های زیادی که این روزها دارم تحمل می کنم. یکی از اون آهنگ‌ها ترانه تصمیم علی لهراسبی‌یه! با خودم می‌خونم:

از این احساس بیهوده... هها هوم هی هووووم... 

از این احساس بیهوده... ههوم هوم هوم هوم...

حالا که اومدم متن ترانه و خود ترانه‌اش رو دانلود کنم (تو ماشین دوستان این ترانه رو گوش دادم) فهمیدم شاعر احساس خودش رو بیهوده ندونسته بلکه تصمیم بیهوده‌ای گرفته! :دی :پی


از این تصمیم بیهوده

چه چیزی قسمتم بوده

نگو با من از این خواستن 

که حسرت همدمم بوده

چه فهمیدی از این گریه 

چی خوندی از نگاه من

نبودی تو پناه من 

نبودی تکیه گاه من

تو این تصمیم بیهوده 

نشو تکرار دلشوره

اگه حتی نگاه تو 

منو میخواد و مجبوره

فراموشم شده روزی 

که بودم به تو وابسته

توی حرفام غم دنیاس 

چقد دلگیرم و خسته

تو خواهش می کنی اما 

نمیتونم که برگردم

من از دست رفتم و انگار 

نمی بینی پر از دردم

کجای گریه های من 

رسیدی تو به داد من

نبودی تو برای من 

نبودی تو به یاد من

نبودی تو پناه من 

نبودی تکیه گاه من

از این تصمیم بیهوده 

چه چیزی قستم بوده

نگو با من از این خواستن 

که حسرت همدمم بوده

چه فهمیدی از این گریه 

چی خوندی از نگاه من ؟

نبودی تو پناه من 

نبودی تکیه گاه من …

دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
eli یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:14

salam.... dadashi... khoda nakoneh ke stress dashteh bashiiii gorbooooonet be gole farshid manafi,,, radio pasfarda....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد